חיפוש באתר זה
על המגמה
אודות
חדשות המגמה
מפגשי "צוותא"
סמינרי המגמה תשע"ח
היום הפתוח של המגמה לטכנולוגיות בחינוך
אנשים
סגל המגמה
סטודנטי המגמה
בוגרי המגמה
הלימודים במגמה
מערכת שעות תשע"ח
קורסי המגמה תשע"ח ותיאוריהם
שנתון המגמה תשע"ח
שנתון המגמה תשע"ז
מדריך לרישום לקורסים
לוח שנה אקדמי - תשע"ח 2017/2018
לחברי המגמה
יושרה אקדמית
ציטוטים וביבליוגרפיה
מהו מחקר עיצוב?
דוגמאות לפרויקטי גמר
עבודות מחקר לתואר שני (תזות)
עבודה סמינריונית
ספרות אקדמית מומלצת
כתבי עת שפיטים
מידע טכני - חשבונות משתמש שונים
פדגוגיות חדשניות 2017
מידע למועמדים
מידע למועמדים
שאלות ותשובות
תוכנית מסטר
תוכנית דוקטורט
הרשמה
המלצה לקריאה למועמדים ותלמידי שנה א'
מענקים ומלגות
קרן סילבר
קרן יעקב דון
קרן שטרייכמן
אונ' חיפה
רשימת מדורים
פורטל לסטודנטים
קטלוג קורסים
הפקולטה לחינוך
החוג ללמידה, הוראה והדרכה
הספריה
יצירת קשר
English
שיח קהילה
מה קורה במגמה?
>
ארכיון סמינרי המגמה
>
סמינרי המגמה תשע"ז
>
7.12.16 - אלי קנאי - קרנות פילנטרופיות ולמידה יחידנית, המקרה של קרן אבי חי ו personalized learning בבתי ספר יהודיים בצפון אמריקה.
נשלח
29 בנוב׳ 2016, 5:26
על ידי keren aridor
[ עודכן
2 בדצמ׳ 2016, 6:28
על ידי קרן ארידור ]
Comments