מור קאשי, בוגרת מחזור י', תואר שני במגמה

נשלח 18 באוק׳ 2017, 23:20 על ידי keren aridor   [ עודכן 4 בנוב׳ 2017, 13:01 ]


אוקטובר, 2017

שמי מור, אני בוגרת תואר ראשון בחינוך מיוחד ותואר שני בטכנולוגיות בחינוך. 

התחלתי את הלימודים במקביל לעבודתי כמורה, מפני שהרגשתי שאני רוצה ללמוד ולהתפתח. הלימודים במגמה היו שונים מכל מה שהכרתי וחוויתי בעבר! המרצים לא העבירו לנו את הידע וסיכמו עבורנו את המאמרים. לראשונה- האחריות על הלמידה הייתה שלי (לקרוא את המאמר ולבצע משימות שונות בבית ביחד או לבד) ובכיתה עשינו הרבה דברים שהם לא לסכם את המאמר או לקרוא אותו (מעגלי רפלקציה על תהליך הלמידה, דיוני עומק על נושאים שעולים מהמאמרים, העמקה והבנייה של המאמר בכיתה, עבודה בקבוצות וכו). תהליך הלמידה היה מרתק ומשמעותי עבורי!! 

עם סיום לימודי התואר השני, יצאתי לדרך חדשה וכעת אני עובדת בעמותת תפוח. במסגרת התפקיד שלי אני מייעצת למורים כיצד לעצב שיעורים המותאמים לחיים בחברת המידע בשילוב טכנולוגיות וכלים דיגיטליים.

אני מרגישה שבזכות הלימודים במגמה, יש לי את היכולת, הידע והכלים לבצע את התפקיד בהצלחה. אני נעזרת על בסיס יום יומי במאמרים שקראנו ושואבת המון השראה ורעיונות מהאופן שבו חוויתי את תהליך הלמידה במגמה ומהדרך שבה המרצים עצבו את סביבות הלמידה עבורנו. בנוסף, התקבלתי לתכנית העמיתים של MindCET (תכנית יזמות למורים). הפרויקט שלי עוסק בנושא של 'אוריינות דיגיטלית' וכמובן שההשראה הגיעה מהקורס של ד"ר שרית ברזלי בנושא 'אוריינות דיגיטלית' שהיה משמעותי במיוחד עבורי. 
אין לי ספק שלולא הלימודים במגמה לא הייתי נמצאת במקום שאני בו היום. 
תודה רבה! 
מור
Comments