סוזנה גלנטה, בוגרת מחזור ט', תואר שני

נשלח 4 בנוב׳ 2017, 12:54 על ידי keren aridor   [ עודכן 4 בנוב׳ 2017, 13:05 ]
נובמבר, 2017

סיימתי את לימודי במגמה בהצטיינות בשנת 2015. נהנתי מאוד מהם וחוויתי צמיחה עצומה בפן המקצועי וגם האישי. למעשה, הלימודים הוסיפו לי עומק וקיבלתי כלים רבי ערך ששידרגו את העבודה שלי בצורה משמעותית ביותר. במקור אני מורה לאנגלית ואני בעלת ניסיון של של כ-30 שנה. 

מאז 2009 הובלתי פרויקטים אינטרנטים שיתופיים עם כיתות מחו"ל לצורך למידה אוטנתית של השפה וחיבור תלמידיי לעולם שמחוץ לכותלי הכיתה, ועל כן זכיתי בפרס נחמה שני ז"ל ליישום תקשוב בחינוך. ב-2011 נבחרתי להיות באקדמיה למורים הראשונה של גוגל וכך הפכתי ל-Google Certified Innovator. 

הגעתי ללימודים במגמה עם רצון להמשיך להתפתח וללמוד. ובכן, לאחר לימודיי מצאתי את עצמי פותחת בדרך חדשה מחוץ לבי"ס תיכון שבו עבדתי כמורה. מאז היו לי תפקידים שונים ועסקתי בפרויקטים מגוונים וחדשנים. בשנות 2015-2016 הייתי מנהלת פרוייקט רב תרבותי שחיבר בין בני נוער ערבי ויהודי בשישה בתי ספר ברשת אורט ישראל, שכונה "Hangouts for Negotiation", בשיתוף עם שגרירות ארה"ב וחברת גוגל. הייתי גם אחראית על עיצוב סביבת הלמידה והכשרת המורים בפרויקט.

לאחר מכן, הייתי מדריכה פדגוגית בפרקטיקום ומרצה בדידקטיקה לסטודנטים להוראת אנגלית במכללת בית ברל. שם הובלתי פרויקט רב תרבותי "Shared Education" בשיתוף עם מט"ח. כיום אני מרצה בקורסים על שילוב טכנולוגיות בהוראה במכללת סמינר הקיבוצים (במסלול של הוראת אנגלית) ובמכללת גורדון (במסלול של הוראת ספרדית). בנוסף, אני עובדת בתיכון הווירטואלי של מט"ח ושם אני מפתחת תוכן ומלמדת קבוצה שמורכבת מתלמידות מרקעים ומקומות שונים בארץ. בחודש אוקטובר אחרון הייתי אחד הדוברים מה-LTSIG strand של ה-IATEFL בכנס בינלאומי במלטה  -"English for 21st Century Skills"- ובו דיברתי על "Preparing for Life in a Multicultural and Interconnected World".

Comments