אודות‏ > ‏

חדשות המגמה


קול קורא להגשת מאמרים לכנס צ'ייס 2019

נשלח 13 באוג׳ 2018, 14:51 על ידי Etan Cohen


מתוך אתר הכנס:
כנס צ'ייס נועד לשמש במה להצגת מחקרים, העוסקים בטכנולוגיות למידה ובחדשנות טכנולוגית, לקדם קיומו של דיאלוג מחקרי-אקדמי על נושאים אלו ולתרום לגיבושה של קהילת חוקרים בתחומי החדשנות וטכנולוגיות הלמידה בישראל. תינתן עדיפות להצגת מחקרים אמפיריים ולדיווחים על בחינת הצלחות או כישלונות בתחום של יישום חדשנות טכנולוגית בכלל, ובלמידה, הוראה והדרכה בפרט. ניתן להגיש הצעות להצגת מחקרים תאורטיים. המועד האחרון למשלוח הצעות הוא 23 באוקטובר, 2018.  

לפרטים נוספים ולהגשת מועמדות לחצו כאן

מיכל דביר - עמיתת עזריאלי לשנים תשע"ט-תשפ"א!

נשלח 28 ביוני 2018, 23:11 על ידי Etan Cohen   [ עודכן 28 ביוני 2018, 23:12 ]


ברכות למיכל דביר, תלמידת מחקר במגמה לטכנולוגיות בחינוך, בחוג ללמידה, הוראה והדרכה, בהנחייתם המשותפת של פרופ' דני בן-צבי וד"ר יותם הוד! 

מיכל נבחרה לתוכנית היוקרתית עמיתי עזריאלי לשנים 2018-2021. תוכנית עמיתי עזריאלי הוקמה על מנת לקדם מצוינות אקדמית בתארים מתקדמים במוסדות המוכרים להשכלה גבוהה בישראל. התוכנית בוחרת את סטודנטים הטובים והמוכשרים ביותר מישראל ומחו"ל, ומעניקה להם תמיכה כלכלית נדיבה, שמטרתה לאפשר להם לפתח את מחקרם בד בבד עם האפשרות לצמוח ולהתפתח כמנהיגים בתחומם. הקרן שמה לה למטרה ליצור קבוצה מובילה של אנשי מקצוע ואקדמיה שתעשיר את משאב ההון האנושי האקדמי והטכנולוגי בישראל.

הבחירה במיכל היא הישג יוצא דופן, ומהווה עדות לפוטנציאל שלה להוביל ולפרוץ דרך בתחום מחקרה. מיכל, אנו מברכים אותך על בחירתך לתכנית יוקרתית זו, ומאחלים לך המון הצלחה בהמשך דרכך האקדמית!

ברכות חמות לחברי וחברות הסגל, הסטודנטיות ובוגרות ובוגרי המגמה לטכנולוגיות בחינוך המציגים בכנס ICLS

נשלח 12 ביוני 2018, 11:28 על ידי keren aridor



אנו שמחים לברך את חברי וחברות  הסגל, הסטודנטים והסטודנטיות והבוגרות של המגמה לטכנולוגיות בחינוך, החוג להוראה, למידה על ההשתתפות הפעילה בכנס מדעי הלמידה הבינלאומי ((13th International Conference of the Learning Sciences (ICLS).

הכנס יתקיים ב 23-27 ליוני, 2018 בלונדון.

אנחנו מאחלים הצלחה רבה למציגים, למציגות ולשותפיהם:


פרופ' דני בן-צבי, ד"ר שרית ברזלי, מיכל דביר,  ד"ר אילנה דובובי, ד"ר יותם הוד, אסנת זוהר, חוה בן-חורין, ד"ר שרונה ט. לוי, ד"ר שירי מור-הגני, ד"ר עדי קידרון, פרופ' יעל קלי וד"ר אורנית שגיא


Mor-Hagani, S. & Barzilai, S. (2018). Reflecting on Epistemic Ideals and Processes: Designing Opportunities for Teachers’ Epistemic Growth. Paper to be presented at the 13th International Conference of the Learning Sciences (ICLS), London, UK.


Duncan, R. G., Chinn, C. A., & Barzilai, S. (2018). Problematizing and expanding our conceptualization of evidence in science instruction. Paper to be presented at the 13th International Conference of the Learning Sciences (ICLS), London, UK.

Chinn, C. A., Duncan, R. G., Barzilai, S. & Rinehart, R. (2018). Analyzing Epistemic Growth: Applying the AIR Model to Promote and Analyze Epistemic Cognition. Full day workshop at the 13th International Conference of the Learning Sciences (ICLS), London, UK.


Hod, Y., Ben-Zvi, & Dvir, M. (2018). Interconnecting Knowledge, Experience, and Self in Humanistic Knowledge Building Communities. Paper to be presented at the 13th International Conference of the Learning Sciences (ICLS), London, UK.


Hod, Y., Yuan, G., Zhou, H., & Zhang, J. (2018). Taking on the Challenges of Learning in the Digital Age:

Grade 5 Students’ Mindsets and Strategies in Knowledge Building Communities. Paper to be presented at the 13th International Conference of the Learning Sciences (ICLS), London, UK.


Anderson, E., Gupta, A., Philip, T., Markauskaite, L., Kali, Y., Goodyear, P., Hjorth, A., & Levrini, O. (2018). Knowledge Analysis Outside the STEM Classroom. Symposium at the 13th International Conference of the Learning Sciences (ICLS), London, UK.


Kidron, A., Eylon, B-S., Gerard, L., Toutkoushian, E., Ryoo, K., Bedell, K., Swearingen, A., Clark, D., Virk, S., Barnes, J., Adams, D., Ben-Horin, H., Kali, Y., Tal, T., Sagy, O., Acosta, A., Slotta, J., Matuk, C.,  Hovey, C., Hurwich, T., Sarmiento, J. P., Chiu, J., Bywater, P., Hong, J., Osborne, J., Laurillard, D. (2018). Knowledge Integration in the Digital Age: Trajectories, Opportunities and Future Directions. Symposium at the 13th International Conference of the Learning Sciences (ICLS), London, UK.


Zohar, A.R. & Levy, S.T. (2018). The ELI-Chem Simulation: Grasping Chemical Bonding by the Hands. In D. Abrahamson (chair), Moving Forward: In Search of Synergy Across Diverse Views on the Role of Physical Movement in Design for STEM Education. In Rethinking learning in the digital age: Making the Learning Sciences count: The International Conference of the Learning Sciences (ICLS) 2018. London: International Society of the Learning Sciences.


Zohar, A.R. & Levy, S.T. (2018). Making Energy Easy: Interacting with the Forces Underlying Chemical Bonding Using ELI-Chem Simulation. Poster to be presented at the 13th International Conference of the Learning Sciences (ICLS), London, UK.


Dubovi, I., Levy, S.T., Levy, M., Zuckerman-Levin, N., & Dagan, E. (2018). “But we don’t have Beta-cells”: Agent-based models to support Health Education. In Rethinking learning in the digital age: Making the Learning Sciences count: The International Conference of the Learning Sciences (ICLS) 2018. London: International Society of the Learning Sciences.  


ברכות חמות לזוכה במלגה ובציון לשבח על שם יעקב דון ז"ל

נשלח 5 ביוני 2018, 13:13 על ידי קרן ארידור   [ עודכן 7 ביוני 2018, 6:12 על ידי keren aridor ]

אנחנו שמחים לבשר על תלמידות המגמה לטכנולוגיות בחינוך, אשר זכו במלגה ובציון לשבח על שם יעקב דון ז"ל לשנת תשע"ח:

שירה זיליקוביץ זכתה במלגה ע"ש יעקב דון ז"ל על פרוייקט הגמר שעיצבה: "טוב לכתוב"

סיגל נוימן זכתה בציון לשבח ע"ש יעקב דון ז"ל על פרוייקט הגמר שעיצבה: "סיפורי סבתא"

יעקב דון ז"ל היה מורה ואיש משפחה מסור, תלמיד לקראת דוקטורט בפקולטה לחינוך, אוניברסיטת חיפה, במגמה לחינוך, חברה ותרבות, בהנחייתו של ד"ר אורן גולן. יעקב נרצח בפיגוע ירי ב ח' בכסלו תשע"ו (19.11.2015).
קרן דון, לזכרו של יעקב דון ז"ל הוקמה בשנת 2017 במטרה להנציח את יעקב דון ז"ל, ולבטא את רוחו של יעקב, שהיה איש חינוך בכל רמ״ח איבריו. אהב חינוך ומעל לכל אהב את תלמידיו. "איש של חינוך וחיוך", כפי שמתארים
תוצאת תמונה עבור יעקב דון
 אותו חבריו. 


טקס הענקת המלגה והציון לשבח יתקיים עם סיום שנת הלימודים, ב 13.6.2018, במסגרת ה"יום הפתוח" של המגמה לטכנולוגיות בחינוך. הזוכות ישתפו את הקהל בפרוייקטי הגמר שעיצבו בקצרה.





היום הפתוח של המגמה לטכנולוגיות בחינוך

נשלח 5 ביוני 2018, 6:41 על ידי keren aridor

https://sites.google.com/a/edtech.haifa.ac.il/edtechopenday2018/

ברכות לזוכות ולזוכים במלגת סילבר תשע"ח

נשלח 4 ביוני 2018, 2:43 על ידי קרן ארידור   [ עודכן 7 ביוני 2018, 6:12 על ידי keren aridor ]

אנחנו שמחים לבשר על תלמידי ותלמידות המגמה לטכנולוגיות בחינוך, הזוכים במלגות על שם רחל ואליעזר סילבר לשנת תשע"ח:




רחל ואליעזר סילבר ז"ל ראו בהוראה ובחינוך אמצעי להשגה של עצמאות כלכלית ורוחנית, הן ברמה האישית והן ברמת הכלל, ופעלו לשם כך במהלך חייהם. קרן ההנצחה אשר הוקמה בשנת 2014 מתוך עזבונם, שמה לה למטרה לבטא את רוחם זו. לאור הישגיה האקדמיים יוצאי הדופן של המגמה לטכנולוגיות בחינוך, הישגים שבזכותם נבחרה על ידי משרד החינוך והמועצה להשכלה גבוהה להוביל את מרכז המצוינות הישראלי (LINKS I-CORE) לחקר למידה בחברת המידע, בחרה בה קרן ההנצחה לשם מתן מלגות הצטיינות לתלמידי מחקר (תואר שני, שלישי ובתר-דוקטורט) זו השנה הרביעית.


טקס הענקת המלגות יתקיים עם סיום שנת הלימודים, ב 13.6.2018, במסגרת ה"יום הפתוח" של המגמה לטכנולוגיות בחינוך. במסגרת הטקס, יוענקו מלגות ההצטיינות לתלמידי המחקר לתואר שני ושלישי במגמה לטכנולוגיות בחינוך, במעמד קהילת המגמה, בני המשפחה ואורחים. הזוכים ישתפו את הקהל במחקריהן בקצרה.



סמינר המגמה - 6.6.2018

נשלח 30 במאי 2018, 11:08 על ידי keren aridor


משרת הדרכה ביחידה לנוער שוחר מדע בטכניון

נשלח 23 במאי 2018, 9:29 על ידי keren aridor

לידיעתכןם:

משרת הדרכה ביחידה לנוער שוחר מדע בטכניון, במסגרת סדנאות קיץ המתקיימות בחופשת הקיץ.


דרוש מדריכ/ה עם רקע בתחום מדעי המחשב, רצוי בוגר תואר ראשון או לקראת סיום התואר  להדרכת סדנת תכנות לתלמידי ה-ו / ז-ח. העבודה היא בסביבת microworld. אין צורך בידע קודם בתכנה או הכנה של תכנים – הכל קיים והמדריכים יקבלו הכשרה מסודרת, עליה יתוגמלו בתשלום.  
 
הסדנאות מתקיימות בשני מחזורים 1-16/7 ו-  18/7-2/8, בשני חלונות זמן 9:00-11:00 ו 11:00-13:00. קיימת אפשרות להשתלבות בהדרכה גם בשנה"ל הבאה.
 
 
לפרטים נוספים מוזמנים לפנות אל ד"ר גלית בוצר:  bbgalit@technion.ac.il
  
Galit Botzer, Ph.D.
Teaching consultant, Center for Advancement of Teaching
Technion - Israel Institute of  Technology
32000 Haifa     
Tel: 04-8293215
Fax: 04-8295707 

חג שבועות שמח ורמדאן כרים!

נשלח 14 במאי 2018, 5:14 על ידי keren aridor


פוסט דוקטורט בחינוך באוניברסיטה הפתוחה

נשלח 14 במאי 2018, 0:37 על ידי keren aridor

פוסט דוקטורט בחינוך באוניברסיטה הפתוחה

משרת מחקר (פוסט-דוקטורט) במחלקה לחינוך ולפסיכולוגיה, האוניברסיטה הפתוחה. המשרה מיועדת לבוגרי תואר שלישי בחינוך או בתחומים משיקים.

 

דרוש בוגר תואר שלישי או דוקטורנט לאחר הגשת העבודה לשיפוט להשתלבות במחקר רחב-היקף העוסק בפיתוח מיומנויות אוריינות דיגיטלית בתחום השפה העברית במערכת החינוך. המחקר נערך ע"י צוות חוקרים מהמחלקה לחינוך ולפסיכולוגיה באוניברסיטה הפתוחה: פרופ' אינה בלאו, ד"ר גל בן-יהודה ופרופ' יורם עשת-אלקלעי. העסקה לשנה עם אפשרות הארכה עד שלוש שנים. תחילת העבודה – קיץ 2018.

מוזמנים להגיש מועמדות בעלי ידע מעמיק בתהליכי למידה ובפדגוגיה. נדרשת היכרות עם מערכת החינוך ורקע בתחום טכנולוגיות למידה. רקע בתחום שפה ו\או רקע בהדרכת עובדי הוראה – יתרון. כמו כן, נדרש ידע בשיטות מחקר כמותיות. יכולת עבודה עם תוכנות סטטיסטיות - יתרון.

במסגרת התפקיד נדרשת יכולת עבודה עצמאית והובלת קבוצת עוזרי מחקר. התפקיד כולל הגעה לבתי ספר והשתתפות בפגישות עבודה בקמפוס האוניברסיטה הפתוחה ברעננה. קיימת אופציה להנחיית סטודנטים לתואר שני.

מועמדים מתאימים מוזמנים לשלוח קורות חיים ופרטי קשר של ממליצים לפרופ' אינה בלאו inabl@openu.ac.il, ד"ר גל בן-יהודה galby@openu.ac.il , ופרופ' יורם עשת-אלקלעי yorames@openu.ac.il.  

המודעה מיועדת לגברים ונשים כאחד. 

1-10 of 182