ברכות לעינת גיל על זכייתה באות המאמר המצטיין בכינוס ICOTS9

נשלח 20 ביולי 2014, 0:58 על ידי Yotam Hod
אנו שמחים לבשר כי תלמידת המחקר (ובקרוב ד"ר) עינת גיל זכתה בפרס המאמר המצטיין, לחוקר בתחילת דרכו, בכנס הבינלאומי: The International conference of Teaching Statistics (ICOTS9), שנערך בארה"ב בשבוע שעבר. מאמרה של עינת מביא קול ייחודי וברור של מחקר ארוך טווח על השפעתה של תכניתנו רבת השנים "קישורים" - המטפחת את החשיבה הסטטיסטית בקרב ילדים בבית הספר היסודי. מחקרה של עינת מראה כי ההשפעות של התכנית ניכרות היטב (ובאופן מובהק) בקרב המשתתפים בה גם אחרי שלוש שנים.

אנו גאים ושמחים לברך את עינת, על שהבאת כבוד גדול לפקולטה לחינוך ולחוג לחינוך מתמטי בעשייתך המחקרית. כה לחי!

ובשורות טובות מגיעות בצרורות:

עינת קבלה השבוע את הבשורה המשמחת על זכייתה במלגת פוסט דוקטורט יוקרתית - Fields-Ontario Postdoctoral Fellow – בחוג למדעי הסטטיסטיקה באוניברסיטת טורונטו בקנדה!

תקציר המאמר הזוכה:
Long-term impact on students’ informal inferential reasoning
Einat Gil and Dani Ben-Zvi
University of Haifa, Israel
egil767@gmail.com, dbenzvi@univ.haifa.ac.il

Long-term effects of learning are a desirable outcome of any educational program and are far from being an obvious result in education. Furthermore, statistical concepts tend to be ambiguous and “short lasting” in students’ reasoning, even among tertiary students. In this longitudinal study, long-term impact of teaching and learning was sought among ninth graders, three years after their participation in a three-year intervention (grades 4-6) of the Connections Program. In a mixed methods study, students from two groups – those who have / have not taken part in the program – were closely followed and compared throughout three extended data inquiry activities and took a statistical knowledge and thinking proficiency test. Results and implications are presented.
Comments