המגמה לטכנולוגיות בחינוך ו-LINKS בכנס לחקר חדשנות וטכנולוגיות למידה צ'ייס

נשלח 14 בפבר׳ 2016, 7:29 על ידי keren aridor


המגמה לטכנולוגיות בחינוך, ומרכז המצויינות ICORE-Links מברכים את תלמידי המחקר ואנשי סגל המגמה ומרכז המצויינות על השתתפות פעילה ובולטת בכנס האחד-עשר לחקר חדשנות וטכנולוגיות למידה ע"ש צ'ייס שיתקיים בימים שלישי ורביעי, 17-16 בפברואר 2016.

 

תלמידי המחקר ואנשי הסגל יציגו את מחקריהם במסגרת ההרצאות השונות, וכן במסגרת פאנל מומחים בנושא:

Challenges and Opportunities for Research and Design of Future Learning Spaces





מציאות מדומה כסביבת למידה מבוססת סימולציה ללימוד מתן תרופות לסטודנטים לסיעוד

אילנה דובובי (אוניברסיטת חיפה), שרונה ט' לוי (אוניברסיטת חיפה), אפרת דגן (אוניברסיטת חיפה)

 

מהם המנופים שבאמצעותם גישת המערכות המורכבות עשויה להעצים את הלמידה?

סיגל סמון (אוניברסיטת חיפה), שרונה ט' לוי (אוניברסיטת חיפה)

 

עקרונות עיצוב לעידוד אמפתיה בין קבוצתית בסביבה מקוונת

נעה שפירא (אוניברסיטת חיפה, מטח), חגי קופרמינץ (אוניברסיטת חיפה), יעל קלי (אוניברסיטת חיפה)

 

מודלים מבוססי-קול כסביבת למידה ניסיונית עבור סטודנטים עיוורים בחינוך המדעי

רן פלג (אוניברסיטת חיפה), שרונה ט' לוי (אוניברסיטת חיפה), אורלי להב (אוניברסיטת תל אביב), נוהא חגאב (אוניברסיטת תל אביב), וודים טליס (אוניברסיטת תל אביב)

 

בחינת הערך המוסף של מודל פדגוגי של קהילות ידע וחקר ללמידה במרחבי למידה עתידיים

חוה בן-חורין (אוניברסיטת חיפה), כרמית פיון (אוניברסיטת חיפה), יעל קלי (אוניברסיטת חיפה)

 

להביא את הטכנולוגיה לכיתה צעד אחר צעד

לאה דור-יוסף (אוניברסיטת חיפה), מיקי זריצקי (אוניברסיטת חיפה), ענת גודמן (אוניברסיטת חיפה), אורנית שגיא (אוניברסיטת חיפה), יעל קלי (אוניברסיטת חיפה)

 

לומדים ומעצבים: כיצד מתפתח ידע של מורים המתחילים כלומדים בסביבות למידה משלבות טכנולוגיה וממשיכים כמעצבים שלהן?

קרן שרה לוי (הטכניון – מכון טכנולוגי לישראל), רחל לוין-פלד (הטכניון – מכון טכנולוגי לישראל), יעל קלי (אוניברסיטת חיפה), טלי טל (הטכניון – מכון טכנולוגי לישראל)

 

פאנל מומחים בינלאומי מאורגן ביזמת LINKS I-CORE:

יו"ר: יותם הוד (אוניברסיטת חיפה)

 Challenges and Opportunities for Research and Design of Future Learning Spaces

 

Interconnecting the Knowledge Spaces of Different Communities for Sustained Knowledge Building

Jianwei Zhang (University at Albany)

 

Knowledge Construction in the Instrumented Classroom: Supporting Student Investigations of Their Physical Learning Environment

Jim Slotta (University of Toronto)

 

Designing Spaces to Foster Collaboration

Elizabeth Charles (Dawson College, USA), Chris Whittaker (Dawson College, USA)

 

Conceptualizing and Researching Overlapping Communities of Learners

Scott P. McDonald (Penn State University), Michael M. Rook (Penn State University)

 

Designing an FLS based on Learning Community Principles

Yotam Hod (University of Haifa), Dani Ben-Zvi (University of Haifa), Tamar Weiss (University of Haifa), Yael Kali (University of Haifa)

 

 

Comments