ליל המדענים 22.9.2016

נשלח 21 בספט׳ 2016, 0:53 על ידי keren aridor
 

ביום חמישי ה-22.9.2016, בליל המדענים, מן השעה חמש, יוצגו שבעה מן המחקרים והטכנולוגיות שפותחו בשנים האחרונות בקבוצת המחקר של ד"ר שרונה ט. לוי ובשיתוף פעולה עם החוג לסיעוד. הסטודנטים יספרו על המחקרים שלהם.
 
המחקרים יוצגו בלובי של בניין חינוך, בקומה 3. 
 
כולם מוזמנים לבקר ולהתנסות!
 
נהיגה בפקקים
Driving in TrafficJams
שרונה ט. לוי
הפקולטה לחינוך
סימולציה שיתופית ללמידה על דגמי תנועת מכוניות דרך נהיגה ביחד על כביש וירטאולי
באמצעות הסימולציה ניתן לחוות נהיגה בצפיפות כגל ולנסות לזרז את התנועה על-ידי ניסויים בהתנהגות הנהגים
Levy, S.T., Peleg, R., Ofeck, E., Dubovi, I., Tabor, N., Bluestein, S. & Ben-Zur, H. (2016).TrafficJams: Social endeavors within a constrained responsive environment to investigate driving and traffic. In symposium: D. Abrahamson (chair), Discovery-based STEM learning 2.0: Are we there yet?  The Annual meeting of the American Educational Research Association, April 8-12, 2016, Washington DC, USA.
 
רוכבים עם חלקיקים
Biking with Particles
אלון הירש ושרונה ט. לוי
הפקולטה לחינוך
מודלים ללמידה על אוירודינמיקה של רכיבה אופניים שיתופית לצורך עיצוב טקטיקות רכיבה בדבוקה במסגרת תחרות טריאתלון
 
ELI-Chem
אסנת זהר ושרונה ט. לוי
הפקולטה לחינוך
מודל ללמידה על הקשר הכימי דרך התנסות כאטום במשיכות ודחיות בין אטומים
המשגה חדשה ללמידת המבנה הכימי
המחקר בוחן כיצד התנסויות גופניות בתופעה עבורה חסרים אינטואיציות עשויות לפתח אינטואיציה חדשה
Zohar, A., & Levy, S.T. (2016). Grasp Chemistry with Your Hands: Development of Perceptual-motor and Conceptual Understanding with the ELI-Chem (Embodied Learning Interactive Chemistry) Environment. The Tenth International Conference on Conceptual Change (June 9-12, 2016), Earli.
 
אני חלקיק, אנחנו חומר
 MeParticle WeMatter
אילון לנגבהיים ושרונה ט. לוי
הפקולטה לחינוך, מכון ויצמן
סימולציה שיתופית/קבוצתית ללמידה על מבנה החומר ומעברי פאזה דרך התנסות כחלקיק בין חלקיקים
המחקר בוחן את היתרונות היחסיים שלdiving in and stepping out n (להיות חלק מן הסימולציה, להסתכל עליה מבחוץ) ללמידה
Langhebeheim, E., & Levy, S.T. (2016).  ConfChem Conference on Interactive Visualizations forChemistry Teaching and Learning:Learning by Being – Playing Particles in the MeParticle-WeMatter SimulationJournal of Chemical Education, 93(6), 1145-1147.
 
בשיתוף פעולה עם החוג לסיעוד
 
סיעוד PILL-VR
אילנה דובובי, שרונה ט. לוי ואפרת דגן
החוג לסיעוד ע״ש שריל ספנסר, הפקולטה לחינוך
מציאות מדומה להתנסות כאח או כאחות במחלקה בבית-חולים במסגרת לימודי סיעוד תוך לימוד תהליך מתן תרופות
Dubovi, I., Levy, S.T. & Dagan, E. (submitted). Now I Know How! The Learning Process of Medication Administration among Nursing Students with Virtual Reality Simulation
 
סיעוד SiMMath
אילנה דובובי, אפרת דגן ושרונה ט. לוי
הפקולטה לחינוך החוג לסיעוד ע״ש שריל ספנסר
סביבה ללמידת חשבון רפואי דרך פעולות על כלים ואביזרים המשמשים בבתי חולים
Dubovi, I., Levy, S. & Dagan, E. (2015). Situated Medication Mathematics (SIMM) computerized environment: evaluation of contribution of technology on nursing students' medication calculation skills. In Y. Yair & E. Shmueli (Eds.). Proceeding of the 13th Annual Conference of MEITAL (in press). Tel-Aviv: Technion Israel Institute of Technology.
 
סיעוד PILL-diabetes
אילנה דובובי, אפרת דגן ושרונה ט. לוי
הפקולטה לחינוך, החוג לסיעוד ע״ש שריל ספנסר
מודלים ללמידה על הביוכימיה של סוכרת במסגרת לימודי סיעוד

Ċ
keren aridor,
21 בספט׳ 2016, 0:53
Ċ
keren aridor,
21 בספט׳ 2016, 0:53
Comments