עבודות מחקר לתואר שני (תזות) 

לפניכם רשימה חלקית של עבודות המחקר לתואר שני (תזה) אשר נכתבו במסגרת המגמה לטכנולוגיות בחינוך. 
אנו מתנצלים על כל טעות שנפלה ברשימה או על עבודה שהחסרנו. 

 שם הכותב/ת  מחזור  כותרת העבודה    מנחה
 עינת גיל תשס"ו  התפתחות שיקולי דעת בהסקה סטטיסטית בלתי פורמלית אצל ילדים צעירים בסביבת למידה מבוססת מחקר פרופ' דני בן-צבי
 נעמי אפל תשס"ו  שאלות תלמידים ותפקידן בהתפתחות שיקולי דעת בהסקה סטטיסטית בלתי פורמאלית בסביבת חקר מונחה מבוססת טכנולוגיה פרופ' דני בן-צבי
 מיכאל קונג'ה תשס"ו  מאפיינים של תהליכי למידה שיתופית בסביבת ויקי בחינוך הגבוה פרופ' דני בן-צבי
 ניבה פרי תשס"ו  אפקטיביות למידה בית-ספרית באמצעות בלוג אישי פרופ' עזי ברק
 אלמוג בוקר תשס"ז ויסות למידה עצמאית המתבצעת ברשת האינטרנט תלמידי כיתות ח' מחפשים מידע בנושא רחב ומוגדר פרופ' בילי עילם
 ארז פורת תשס"ז דימוי עצמי פיזי וווירטואלי, אינטראקציה מילולית ומרחק גופני בעולם הווירטואלי Second life פרופ' עזי ברק
 דליה אופדנברך-יונקר תשס"ז הערכה מתוקשבת של תוצרי עמיתים כאסטרטגית הוראה בבית הספר היסודי פרופ' מיקי רונן ופרופ' דני בן-צבי
 חנה אלמוג תשס"ז למידה אודות מערכות מורכבות מתוך חקירת מודלים והשתתפות בסימולציות שיתופיות בתחום האקולוגיה ד"ר שרונה ט. לוי
 יעל ניסים תשס"ז תפיסת מורים למדעים את תפקידם ואסטרטגיות הוראה בהן הם משתמשים בשלבם טכנולוגיות מידע ותקשורת פרופ' מירי ברק ופרופ' דני בן-צבי
 ילנה יארושנקו        תשס"ז  צורך בסגירות קוגניטיבית והתנהגות של חיפוש מידע באינטרנט פרופ' עזי ברק
 עינת לייקין תשס"ז למידה אודות מערכות מורכבות תוך חקירת מודלים וסימולציות שיתופיות בתחום הגיאוגרפיה העירונית ד"ר שרונה ט. לוי
 אורן בן אהרן תשס"ח עיצוב והערכה של סביבת למידה קונסטרוקטיביסטית-חברתית ללמידה של שימושיות פרופ' דני בן-צבי ופרופ' מיקי רונן
 אלעד יעקבסון תשס"ח בחינת  השפעת השימוש בסביבת גיאומטריה דינאמית (DGE) על פתרון שאלות השוואה כמותית בגיאומטריה מתוך הבחינה הפסיכומטרית  פרופ' מיכל ירושלמי
 אורית מוגילבסקי  תשס"ח Harnessing technology for promoting undergraduate art education : a novel model that streamlines learning between classroom, museum and home פרופ' יעל קלי וד"ר צבי קופליק
 אושרי רייכר תשס"ח למידה של תלמידים עיוורים אודות מערכת חלקיקי גז דרך חקירת מודל ממחושב קולי ד"ר שרונה ט. לוי
 חגית יוספן תשס"ח תוכנית הלימודים במוזיאון המציג ידע היסטורי והשפעת התיווך ההורי על גלגוליה פרופ' בילי עילם
 סיגל סימון תשס"ח למידה של מושגים בכימיה דרך חקירת מודלים ממוחשבים מבוססי-סוכנים בקרב תלמידי חטיבת ביניים ד"ר שרונה ט. לוי
 רותי גופר תשס"ח חשיבה מטא-קוגניטיבית בכתיבה רפלקטיבית היבטים מטא-קוגניטיביים בכתיבת יומנים רפלקטיביים-אישיים בסביבת למידה שיתופית מבוססת Wiki בקרב תלמידי חטיבות ביניים פרופ' דני בן-צבי
 לורן חביב נג'אר תש"ע פיתוח מיומנויות תחביריות בקרב תלמידים חרשים : הדגמה ויזואלית של מבנים תחביריים באמצעות סביבת לימודים ממוחשבת פרופ' פול מילר
 רותם סולימני-שובל תש"ע השפעות מפגש וירטואלי ופרונטלי על אופן ניהול דיון דו-לאומי בנושא הסכסוך היהודי-ערבי במסגרת הוראת היסטוריה בגישה נרטיבית-אמפתית  ד"ר צפריר גולדברג
 טלי בן-ארוש תש"ע שיקולי דעת בהסקה סטטיסטית בלתי פורמאלית בקרב תלמידי כיתה ה' בסביבת חקר מנקודת מבט אינסטרומנטאלית  פרופ' דני בן-צבי
 עביר חלבי תש"ע מסע הרעיונות המתמטי בחקר שיתופי מונחה של תופעות קינמטיות ממוחשבות פרופ' מיכל ירושלמי
 אבתסאם קעדן  תשע"א תרומתם של פיגומים אסטרטגיים ומטה-אסטרטגיים לפיתוח אסטרטגיית מיזוג מקורות מידע מרובים ד"ר שרית ברזלי
ג'קלין בזיל שחר תשע"ג You can’t force it: The emergence of collaborative learning norms in technology-enhanced learning communities learning community פרופ' דני בן-צבי
עטר רון תשע"ד פיתוח חשיבה על התפלגות סטטיסטית בעת חקירה, הסקה ומידול נתונים פרופ' דני בן-צבי

Comments