מהם תחומי הלימוד במגמה לטכנולוגיות בחינוך?

נשלח 29 בספט׳ 2010, 10:32 על ידי Yotam Hod   [ עודכן 15 בספט׳ 2011, 11:39 על ידי keren aridor ]

הקורסים במגמה לטכנולוגיות בחינוך עוסקים בארבעה היבטים מרכזיים של טכנולוגיות חינוכיות: למידה והוראה, טכנולוגיה, עיצוב ומתודולוגיה.

  • למידה והוראה

    תהליכי למידה, הוראה והדרכה, והערכתם. הפסיכולוגיה של הלמידה. היבטים קוגניטיביים ורגשיים של הלמידה.

  • טכנולוגיה

    איפיונים, חידושים, כיווני התפתחות עתידיים, פוטנציאל והשפעות של טכנולוגיות מתקדמות ושימושיהן בחינוך.

  • עיצוב

    עיצוב טכנולוגיות חינוכיות ועיצוב סביבות למידה והדרכה עתירות טכנולוגיה.

  • מתודולוגיה

    שיטות מחקר הממוקדות במחקר של שילוב טכנולוגיות במעשה החינוכי.

המגמה שואפת לכך שתלמידיה יזכו במהלך לימודיהם להיחשף לשילוב מיטבי של ארבעת ההיבטים. בכל אחד מההיבטים משולבים לימודי תיאוריה והגות, מחקר, יישום והערכה.

Comments